SUSHI DEN HELDER

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1608 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Den Helder. Meer weten? Ontdek meer

17 jun 2026 om 19:45 belangelijk na 2 uur eindelijk eten zou je denken zijn ze nog de helft vergeten. heb je uiteindelijk alles na 3 uur is 't allemaal koud nou lekker bij een andere bestellen want dit is vreselijk.
10 jun 2026 om 19:37 Trage bezorging en zeggen dat ze langs geweest zijn wat niet klopt.
28 mei 2026 om 20:12 het thuis bezorgen vind ik nog steeds lang duren
27 mei 2026 om 20:09 Lekker, goed verpakt. Snel
24 mei 2026 om 1:14 Het was heel lekker, het was wel een beetje laat maar goed opgelost met wat extra hapjes erbij gratis
14 mei 2026 om 20:40 Altijd lekker en snel bezorgd.
17 apr 2026 om 19:10 Ze waren wel mijn Zalm Nigiri vergeten, maar hebben wel een extra stukje van de friend sushi roll erbij gedaan. Normaal komt die met 5 stukjes maar ik had er 6 gekregen.
9 mrt 2026 om 10:16 Waanzinnig lekkere sushi, aanrader!