Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Den Helder. Meer weten? Ontdek meer
c
17 jun 2026 om 19:45
belangelijk na 2 uur eindelijk eten zou je denken zijn ze nog de helft vergeten. heb je uiteindelijk alles na 3 uur is 't allemaal koud nou lekker bij een andere bestellen want dit is vreselijk.
Nadja
10 jun 2026 om 19:37
Trage bezorging en zeggen dat ze langs geweest zijn wat niet klopt.
Jacqueline
28 mei 2026 om 20:12
het thuis bezorgen vind ik nog steeds lang duren
Robin
27 mei 2026 om 20:09
Lekker, goed verpakt. Snel
tim
24 mei 2026 om 1:14
Het was heel lekker, het was wel een beetje laat maar goed opgelost met wat extra hapjes erbij gratis
Petra
14 mei 2026 om 20:40
Altijd lekker en snel bezorgd.
Cindy
17 apr 2026 om 19:10
Ze waren wel mijn Zalm Nigiri vergeten, maar hebben wel een extra stukje van de friend sushi roll erbij gedaan. Normaal komt die met 5 stukjes maar ik had er 6 gekregen.
Marcel
9 mrt 2026 om 10:16
Waanzinnig lekkere sushi, aanrader!